Valmieras Ziņas

15. jūnijā darbu sāks Valmieras Tiešsaistes Tirdzniecības Centrs (Valmiera TiTiCe)

Lasīšanas laiks: 4 min

Valmiera TiTiCe sastāv no daudztirgotāju interneta tirdzniecības platformas un pircēju mobilās aplikācijas. Iepirkties var izmantojot datoru un vai Android iekārtu. Apple iekārtām aplikācija ir izgatavošanas stadijā.

Visas nedēļas garumā notiks sistēmas testēšana, tāpēc pašlaik ir pieejama tikai “Straupes Piena” produkcija. Pirmajiem desmit pasūtījumiem piegāde bez maksas.

Reālās dzīves tirdzniecības centri pircējiem ir ērti ar savu lielo un plašo piedāvājumu, kā arī zemo cenu. Vienā vietā pieejams viss, nav jātērē laiks un nauda apmeklējot dažādas vietas pilsētā, lai iegādātos sev vēlamo.

Tas noved pie situācijas, kad lielveikali diktē zemākās cenas ražotājiem, kas izkonkurē mājražotājus un mazražotājus. Mazajiem ražotājiem paliek tirdziņi un gadatirgi, kas nenodrošina ikdienas preču pārdošanu. Mazpilsētās tirgus vairs nav tik populārs, un līdz ar to mājražotājiem un mazražotājiem nav izdevīgi tirgot tur. Pircējiem samazinās preču izvēles brīvība. Mājražotājiem un mazražotājiem ierobežotā apgrozījuma dēļ jāpalielina cenas, kas neļauj lielam vairumam pircēju iegādāties vietējās preces, kas nu ir palikušas par luksusa preci.

Tiešsaistes Tirdzniecības Centra koncepcija ļauj mazajiem ražotājiem bez veikalu telpām palielināt noietu ar papildu tirdzniecības kanālu. Neierobežots skaits ražotāju un tirgotāju var izvietot savu preci vienā vietā, un pircējs sev ērtos apstākļos vai situācijā var aplūkot piedāvājumu un pasūtīt sev vēlamo preci. Nav būtiski, kur pircējs atrodas – mājās, ciemos, darbā, pie dabas, vasarnīcā vai braucot transportā, ja ir dators vai telefons pie rokas, preci var aplūkot un pasūtīt.

Cilvēki nedzīvo, neražo un nepatērē vienuviet. Pircēju un ražotāju ģeogrāfija ir plaša, tāpēc TiTiCe tiek veidots, domājot par pircējiem un ražotājiem/tirgotājiem.

Ir centrālā TiTiCe – www.titice.lv, kur tirgosies ražotāji/tirgotāji, kas savu preci var piegādāt vienā vai otrā veidā visas Latvijas teritorijā.

Katrai atsevišķai pilsētai būs savs lokālais Tiešsaistes Tirdzniecības Centrs, kur tirgosies vietējie un tie, kam ir filiāles vai var piegādāt preci. Piemēram www.valmiera.titice.lv.

Pašlaik ir izveidota visLatvijas un Valmieras TiTiCe. Pabeidzot tehnisko testēšanu, TiTiCe tiks atvērta vismaz 50 Latvijas pilsētās.

Līdz jūnija beigām tirgotāji var pieteikties tirgoties Valmiera TiTiCe un bez komisijas maksas tirgot vienu gadu, aizpildot reģistrācijas formu un atverot veikalu.

Pirkumu piegādes Valmieras pilsētā nodrošinās “Pilsētas Kurjeri”. Pašreiz piegādes maksa ir noteikta 2 EUR, neatkarīgi no tā, cik veikalos ir veikts pirkums un kur tie katrs atrodas. Sadarbībā ar tirgotājiem meklēsim risinājumu, lai piegādes būtu bezmaksas. Standarta piegāde tiek nodrošināta 2h laikā.

Pakalpojums “Aizšauj pakaļ”

Ir dzīvē tādas situācijas, kad nepieciešama prece tūlīt un tagad. Piedāvājam valmieriešiem apmeklēt specializēto veikalu “Aizšauj pakaļ”, kurā preci piegādāsim max 30 min laikā no pasūtījuma brīža.

Tirgotājam ērti

Tirgošanās un reklāma internetā ir daudzveidīga. Ne katrs ražotājs vai tirgotājs var veltīt laiku vai noalgot atsevišķu speciālistu, kas ar to nodarbosies, tāpēc TiTiCe ir sagatavojusi daudzveidīgu piedāvājumu un pakalpojumu klāstu, lai palīdzētu ražotājiem un tirgotājiem. Ir vairāki sadarbības modeļi, kas balstās uz to vai uzņēmējam ir vai nav resursu pašam ar visu nodarboties.

  1. Ja ir resursi – uzņēmējs atver TiTiCe veikalu, ievieto preces, nopublicē bildes, pieņem un apkalpo pasūtījumus un veic klientu apkalpošanu;
  2. Dominējošam vairākumam mazo uzņēmēju šādu resursu nav, tāpēc tiem ir speciāls piedāvājums – TiTiCe izdarīs visu Jūsu vietā, saņemot par to mazu pārdošanas procentu;
  3. Sadarbības modelis ar uzņēmumiem, kam ir savs reālās dzīves veikals un kas vēlas papildus pārdot, bet nevēlas ņemties ar to – izvietojam Jūsu preci, ienākot pasūtījumam, Jūs to sakomplektējat, ierodas “Pilsētas Kurjers”, Jūs “izsitat” pasūtījumu kasē, kurjers veic samaksu, Jūs izsniedzat čeku un kurjers pirkumu ar visu čeku piegādā pircējam, kas veic apmaksu.

Lai veicinātu pircējus iepirkties:

  • katru Tirgotāju nodrošināsim ar reklāmas materiālu par savu veikalu TiTiCe, ko tas varēs izvietot pircējiem redzamā vietā;
  • esam izveidojuši speciālu marketinga aplikāciju, kurā tirgotāji varēs publicēt savas atlaides, pasākumus un citu svarīgu informāciju.

Pircējiem novēlam – iepazīt Valmieras čaklās rokas un jauku iepirkšanos. Uzņēmējiem novēlam – sasniegt jaunus pircējus un augstumus!

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Iestāde) aicina kultūras pasākumu organizatoru/-i uz noteiktu laiku. Darba vietas adrese: Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: • konsultēt pedagogus, nodrošināt viņiem palīdzību pasākumu organizēšanā; • nodrošināt pasākumu publicitāti Iestādes mājas lapā un sociālajos tīklos; • izstrādāt nolikumus skatēm un konkursiem un organizēt/koordinēt to norisi; • plānot un organizēt Iestādes rīkotos pasākumus, sacensības un konkursus (pēc pasākuma veikt izvērtēšanu); • plānot un organizēt Iestādes audzēkņu dalību valsts un starptautiska mēroga sacensībās, konkursos skatēs un festivālos; • iesaistīties citu iestāžu rīkotajos pasākumos, kur Iestāde ir sadarbības partneris; un Jums ir: • vismaz 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība pasākumu vadībā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās prasmes; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • pieredze veidojot digitālos vizuālos materiālus (canva, photoshop u.c.); • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika līdz 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam nosūtīt uz e-pastu: vinda@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Jaunatnes centrā “Vinda”, adrese: Rīgas ielā 42, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Pieteikums kultūras pasākumu organizatora/-es amatam” līdz 2025.gada 12.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 29446642. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-12 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 29446642

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes (turpmāk – Struktūrvienība) vadītāja vietnieku/-ci, būvinženieri (uz noteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • organizēt un piedalīties būvniecības procesos Pašvaldības un tās iestāžu būvprojektu realizācijas laikā; • piedalīties būvprojektēšanas uzdevumu sagatavošanā, izvērtēt būvprojektus to izstrādes procesā; • veikt Pašvaldības būvju vizuālo/ tehnisko apsekošanu, atzinumu sagatavošanu, sniegt priekšlikumus un ieteikumus par prioritāri nepieciešamajiem Pašvaldības ēku un būvju remontdarbiem; • izstrādāt/organizēt Pašvaldības vajadzībām nepieciešamās remontdarbu tāmes, veikt izmaksu aplēses investīciju projektiem; • piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto būvobjektu projektu pieteikumiem un atskaitēm nepieciešamās būvprojektu un būvniecības dokumentācijas sagatavošanā; • nodrošināt zaļās zonas apsaimniekošanu; • nodrošināt Pašvaldībai piederošā nekustamā īpašuma apzināšanu un uzskaiti; • piedalīties Struktūrvienības budžeta sagatavošanā un kontrolē un citi; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vai tai pielīdzināma augstākā izglītība) būvniecības jomā; • vismaz pēdējo trīs gadu praktiskā pieredze būvniecības jomā; • normatīvo aktu pārzināšana būvniecības jomā un izpratne to pielietošanā; • sertifikāts ēku būvdarbu vadīšanā, būvuzraudzībā tiks uzskatīts par priekšrocību; • kompetences: labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, spēja strādāt individuāli un komandā, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību, pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office, Būvniecības informācijas sistēmā, Būvju informācijas modelēšanas (BIM) sistēmā un biroja tehniku; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2174 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2304 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes vadītāja vietnieka/-ces, būvinženiera/-es amatam” līdz 2025.gada 10.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 27807444. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-10 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 27807444

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Dikļu Kultūras centrs (turpmāk – Kultūras centrs) aicina darbā Vaidavas vēsturisko liecību ekspozīcijas vadītāju uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • piedalīties izstāžu, ekspozīciju un citu aktivitāšu ieviešanas projektos; • organizēt izstādes; • uzturēt un papildināt informāciju, apkopot un izvietot ekspozīcijas materiālus; • vadīt nodarbības un ekskursijas; • sniegt konsultācijas apmeklētājiem; un ja Tev ir: • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs; • vēlama pieredze ekskursiju gida darbā; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: teicamas organizatoriskās, komunikācijas un saskarsmes prasmes, strādājot individuāli un komandā; iniciatīva un radoša pieeja darbam; • labas prasmes darbā ar datoru, MS Office programmām un citu biroja tehniku; mēs piedāvājam: • nepilnu darba laiku 16 stundas nedēļā (0,4 slodze); • pamatalgu pārbaudes laikā 399,60 EUR (par 0,4 slodzi) pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 420,80 EUR (par 0,4 slodzi) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Pieteikums Vaidavas vēsturisko liecību ekspozīcijas vadītāja/-s amatam” līdz 2025.gada 8.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26486115. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS IESTĀDES VADĪTĀJS /PRIEKŠNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Skolas iela 1, Vaidava, Vaidavas pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-08 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26486115

Mūsu partneri