Valmieras Ziņas

Reklāma

Reklāmas nodaļas kontaktinformācija

E-pasts: reklama@valmieraszinas.lv
Telefons: +371 264 22 411

Baneru izvietojums portālā


Reklāmas izcenojumi

Reklāmas vieta Cena EUR, dienā bez PVN  Cena EUR, nedēļā bez PVN
Baneris 1. grupa € 49,00 € 299,00
Baneris 2.a vai 2.b grupa € 35,00 € 199,00
Baneris 3.a un 3.b  grupa € 24,00 € 149,00
Baneris 4. grupa € 18,00 € 99,00
Baneris 5.a un 5.b grupa € 24,00 € 149,00
Baneris 6. grupa € 18,00 € 99,00
Baneris 7.a un 7.b grupa € 14,00 € 119,00
Baneris 8. grupa € 11,00 € 69,00
Baneris 9.a vai 9.b grupa € 14,00 € 119,00
Baneris 10. grupa € 9,00 € 55,00
Baneris 11.a vai 11.b grupa € 11,00 € 69,00
Baneris 12. vai 14. vai 16. grupa € 7,00 € 40,00
Baneris 13.a vai 13.b, 15.a vai 15.b, vai 17.a vai 17.b, 19.a vai 19.b grupa € 8,00 € 50,00
Izlecošais (pop-up) baneris € 99,00 € 499,00
Slīdošā rinda € 99,00 € 499,00
Reklāmraksts Vienreizēja maksa € 50,00 + PVN
Reklāmraksta sagatavošana Vienreizēja maksa € 45,00 + PVN
Sadaļas Sponsors Mēnesī € 349,00 + PVN

NB!

Pakalpojuma apmaksas veids – 100% priekšapmaksa pēc sagatavotā rēķina.

Vienā grupā rotācijā vienlaikus var būt līdz 3 baneriem.

Tehniskie parametri

  • Portālā “Valmieras Ziņas” ir iespējams izvietot reklāmas banerus GIF, JPG, vai HTML formātos;
  • HTML baneriem jābūt responsīviem
  • Datora procesora noslodze: ne vairāk kā 20%;
  • Jebkādi ārējo resursu pieprasījumi bez iepriekšējas saskaņošanas ir aizliegti;
  • Skaņas atļautas tikai pēc lietotāja darbībām ar baneri (onClick);
  • Kopā ar baneriem ir jāatsūta reklamējamās mājaslapas adrese (URL).

 

 

Valmieras pilsētas pašvaldība aicina pieteikties uz Apmeklētāju pieņemšanas centra DOMES SĒŽU, KOMITEJU SEKRETĀRA/-es AMATU uz noteiktu laiku līdz 2020.gadam. Pieteikšanās līdz 7.maijam! Galvenie darba pienākumi: īstenot biroja administrēšanas funkcijas, nodrošinot Valmieras pilsētas pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieka, izpilddirektora un izpilddirektora vietnieka darbu; sagatavot Pašvaldības pastāvīgo komiteju un domes sēžu materiālus: darba kārtības, protokolus, lēmumus. Publicēt tos Pašvaldības mājaslapā un dokumentu vadības sistēmā. Protokolēt Pašvaldības domes, pastāvīgo komiteju sēdes.  Nosūtīt domes lēmumus izpildītājiem un ieinteresētajām personām. Izpildīt Pašvaldības saistošo noteikumu sagatavošanas un publicēšanas procesu. Prasības kandidātam:   vismaz trīs gadu darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību; otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā; valsts valodas prasme augstākā līmenī; labas iemaņas darbā ar MS Office programmām (vēlama ātrrakstīšanas prasme); labas komunikācijas prasmes; spēja strādāt gan individuāli, gan komandā; profesionāla attieksme pret darba pienākumiem. Piedāvājam: stabilu atalgojumu EUR 830 – 900 robežās un sociālās garantijas; labus darba apstākļus. Pieteikuma vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmiera.lv vai personīgi Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, LV-4201, ar norādi „Domes sēžu, komiteju sekretāra/-es amatam” līdz 2018.gada 7.maijam plkst.17:00. Tālrunis papildu informācijai: 64207121. Profesija: Pašvaldības SEKRETĀRS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darba līgums uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darba līgums uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2018-05-07

Mūsu partneri