Valmieras Ziņas

Ugunsgrēkā Raunas novadā gājis bojā cilvēks

Aizvadītajā diennaktī, no 19.marta plkst. 6.30 līdz 20.marta plkst. 6.30, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (VUGD) Vidzemē saņēma trīs izsaukumus – divus uz ugunsgrēku dzēšanu un vienu uz glābšanas darbiem, portālu “Valmieras Ziņas” informēja VUGD Prevencijas un sabiedrības informēšanas nodaļas vecākā speciāliste Vidzemes reģionā Sandra Vējiņa.

Plkst. 20.29 VUGD saņēma izsaukumu uz Raunas novada Drustu pagastu, kur ugunsgrēks bija izcēlies vienstāvu dzīvojamā mājā. Ierodoties notikuma vietā, ugunsdzēsēji glābēji konstatēja, ka deg dzīvojamā māja 120m2 platībā un blakus esošās ēkas ārsiena 10m2 platībā. Ugunsgrēkā gāja bojā viens cilvēks. Plkst. 1.37 šis paaugstinātās bīstamības ugunsgrēks likvidēts.

Vakar ugunsdzēsēji glābēji saņēma izsaukumu uz Raunas novada Raunas pagastu, kur vienstāvu dzīvojamās mājas dūmvadā dega sodrēji.  

Aizvadītajā diennaktī Vidzemē tika dzēsts arī kūlas ugunsgrēks. Šāds izsaukums tika saņemts uz Pārgaujas novada Raiskuma pagastu, kur  pērnā zāle dega viena hektāra platībā.

Visā Latvijā aizvadītajās brīvdienās VUGD saņēma 78 izsaukumus – 54  uz ugunsgrēku dzēšanu, 18 uz glābšanas darbiem, bet seši no izsaukumiem bija maldinājumi.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai Valmierā nepieciešama vēl viena pašapkalpošanās automazgātava?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Valmieras pilsētas pašvaldība aicina pieteikties uz Apmeklētāju pieņemšanas centra DOMES SĒŽU, KOMITEJU SEKRETĀRA/-es AMATU uz noteiktu laiku līdz 2020.gadam. Pieteikšanās līdz 7.maijam! Galvenie darba pienākumi: īstenot biroja administrēšanas funkcijas, nodrošinot Valmieras pilsētas pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieka, izpilddirektora un izpilddirektora vietnieka darbu; sagatavot Pašvaldības pastāvīgo komiteju un domes sēžu materiālus: darba kārtības, protokolus, lēmumus. Publicēt tos Pašvaldības mājaslapā un dokumentu vadības sistēmā. Protokolēt Pašvaldības domes, pastāvīgo komiteju sēdes.  Nosūtīt domes lēmumus izpildītājiem un ieinteresētajām personām. Izpildīt Pašvaldības saistošo noteikumu sagatavošanas un publicēšanas procesu. Prasības kandidātam:   vismaz trīs gadu darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību; otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā; valsts valodas prasme augstākā līmenī; labas iemaņas darbā ar MS Office programmām (vēlama ātrrakstīšanas prasme); labas komunikācijas prasmes; spēja strādāt gan individuāli, gan komandā; profesionāla attieksme pret darba pienākumiem. Piedāvājam: stabilu atalgojumu EUR 830 – 900 robežās un sociālās garantijas; labus darba apstākļus. Pieteikuma vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmiera.lv vai personīgi Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, LV-4201, ar norādi „Domes sēžu, komiteju sekretāra/-es amatam” līdz 2018.gada 7.maijam plkst.17:00. Tālrunis papildu informācijai: 64207121. Profesija: Pašvaldības SEKRETĀRS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darba līgums uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darba līgums uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2018-05-07

Mūsu partneri