Valmieras Ziņas
makonis
2°C
Vējš: 7 m/s

Pauls Timrots: Apstiprinātā centra apļa izbraukšanas shēma ir maldinoša (27)

Auto žurnālists Pauls Timrots, televīzijas raidījuma “Zebra” vadītājs uzskata, ka apstiprinātā Valmieras centra apļa izbraukšanas shēma nav pareiza, jo tā ir maldinoša un var radīt avārijas situācijas. 

“Tur ir nepareizi sazīmēts. Nevar būt pirms apļa bultiņas, kas rāda pa kreisi. “Lauku veči”, kas atceras veco krustojumu, iebrauks “pret spalvu” aplī. Viņi taču nevar zināt, ka tur ir aplis. Vispār ir par daudz zīmju, kas nav vajadzīgas. Shēma ir jāveido tā, ka pa pirmo joslu, braucot no Rīgas puses, var nogriezties tikai uz tiltu. Tikai pa otro varētu tikt uz teātri. Tas sadalītu plūsmu apmēram vienādi,” skaidroja auto jomas eksperts.

Pauls Timrots atzina, ka vadītāji varētu neievērot jauno kārtību, tādēļ “audzināšanas nolūkos sākumā vajag uzstādīt barjeru, bet vēlāk varētu atstāt tikai atbilstošu marķējumu.”

Eksperts arī uzsvēra, ka jau laikus, no Rīgas puses braucot, ir jābūt uzstādītām zīmēm, lai norādītu vadītājiem, ka pirmā josla ir paredzēta tikai, lai nogrieztos uz tiltu, bet otrā josla paredzēta izbraukšanai pa apli uz teātri. Savukārt tie, kuri brauks no tilta, varēs vieglāk pagriezties uz teātri, jo darbosies “labās rokas likums”. Braucot no tilta Rīgas virzienā, aplī jāiebrauc tikai no otrās joslas.

“Šobrīd tie, kas brauc pa otro joslu, viens otru “ienīst”. Braucot no Rīgas puses pa otro joslu, ko arī drīkst darīt, viņus negrib palaist tie vadītāji, kas brauc no tilta,” skaidroja Timrots.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

    Nemīlu vairs Valmieru - 24.08.2017 Atbildēt

    Vispār gribētos zināt vārdus tiem ģēnijiem kas sa.irsa visu centea satiksmi, samazināja caurlaidību. Samazinot neizplānoja paralēlus risinājumus.
    Tagad arī pie VTU, vai kādam skaidrs kādēļ 50kmh, ja ir luksafors?

      Daaa - 24.08.2017 Atbildēt

      Tāpēc arī ir 50, jo ir luksafors!🤦‍♀️

        Leo - 24.08.2017

        Normālās vietās, kā arai rīgā un citur Latvijā ir 70km/h

    Volvo FH16 - 24.08.2017 Atbildēt

    Vispār jau ir pareizi sastādīta shēma, saku no savas pieredzes kā šoferis, kas izbraucis visu eiropu ( darbs tāds). Pareizi vien ir ja noradīti virzieni no kuras joslas braukt. Satiksmes bremzēšana vienīgi ir tajā momentā ja laikus nau parkātojies uz korekto joslu un iebraucot pēdējā momentā , kas liek sabremzēt pārējos pārējos automobīļu vadītājus, kas atrodas pareizā joslā. Protams piekrītu arī rakstā minētajam ka norādēm jābut jau laikus, lai laikus ieņemtu pareizo joslu.

    In - 24.08.2017 Atbildēt

    Nav to “lauku veču”, kas brauks pret spalvu!!! Arī viņi ir īsti šoferi, nevis kaut kādi duraki – ķerras vadītāji. Saprotu, ka tā bulta pa kreisi tiek uzskatīta par “maldinātāju”. Bet no Gaujas puses tas arī ir pa kreisi! Un kustību pa loku atpazīst arī tie, kas ieguvuši tiesības pirms 50 gadiem.
    Bet, starp citu, lielāka problēma ir pārkārtoties uz izbraukšanu, ja brauc no Pārgaujas uz Rīgas pusi pa 2. joslu. Šad tad atrodas kāds, kas blakus taisa dragreisu pa 1. joslu un nelaiž pārkārtoties. Nu, lūk, šitādu dēļ arī vajag to shēmu.
    Un vēl, šodien ievēroju, ka daudz vairāk vadītāju izmanto 2. joslu. :-)

      Zane - 24.08.2017 Atbildēt

      Jūs apzinājāt visus “lauku večus”, ka tik viennozīmīgi apgalvojat – tādu nav!? Esmu redzējusi pietiekoši daudz tādu gan jaunāku, gan vecāku, lai uzskatītu, ka pirms jaunās shēmas ieviešanas ir stingri jāstrādā pie braucēju informēšanas par to kā aplis nu būs izbraucams.
      Kas attiecas uz dragreisu – piemēram, centra aplī ir ļoti maz laika, lai sakomunicētu ar otrās joslas šoferi un saprastu vai viņš izmanto labās puses spoguli, lai izbrauktu, vai raus virsū kā lielais. Ja prot iekļauties plūsmā – uz priekšu! Izmantojat otro joslu.

        In - 25.08.2017

        Jūs esat redzējusi daudz jaunāku un vecāku lauku veču, kas brauc pretēji kustības virzienam, jo atcetas krustojumu pirms pārbūves?! A rakstu izlasījāt?

    VTU - 24.08.2017 Atbildēt

    Pie VTU vispar tagad ir dzila pak..a.Ja kada masina tur saplist ta uzreiz ir propka.Bija normals cels,tagad tik sacakareja :(

    Didzis - 24.08.2017 Atbildēt

    Ir arī tāda lieta,ka daudzi vienkārši nezina satiksmes noteikumus,;šajā gadijumā braucot no tilta puses,pirms iebraucot aplī,apstājas lai palaistu gājējus,savukārt izveidojas nevajadzīga rinda pret kalnu….

      Andris - 24.08.2017 Atbildēt

      No gaujas puses braucot nav jālaiž gājēji, braucot no apļa uz gauju jālaiž gājēji!

        Ieva - 25.08.2017

        Gājējiem ir tāda proritāte, ka virsū jau nebrauks.

      valmieriec - 24.08.2017 Atbildēt

      Un cik ir tādu noteikumu zinātāju, kas palaiž gājējus, nogriežoties uz tiltu? Katrs desmitais, kaut noteikumos noteikts, ka jālaiž! Bez noteikumiem ir arī pieklājības, kas valda mazākā mērā uz Latvijas ceļiem, un tupums, kas novērojams pārsvarā.

        Es - 25.08.2017

        Priekšnama ir gājēju parejas turvispar nav ko līst un ja lien tad lai gaida….

        Opis - 25.08.2017

        Gājēji jāpalaiž gan uzbraucot uz galveno ceļu,gan nobbraucot no tā.

      Es - 29.08.2017 Atbildēt

      …un rada arī avārijas situāciju. Jo automašīnas, kas brauc pa otro joslu, var neredzēt šo gājēju!

    Andris - 24.08.2017 Atbildēt

    Timrota kungs, kāda labā roka, ja no visām pusēm pirms apļa ir DOT CEĻU zīmes !!! Eksperts kurš neredz zīmes

      Inta - 25.08.2017 Atbildēt

      Tieši tā. Citādi no Timrota iepriekšminētā sapratu, ka man apļa vidū otrajā joslā būs jāsāk stāvēt un laist visus tos, kas nogriežas pirmajā nobrauktuvē pa labi. Tā viss centrs apstāsies.

      Jānis - 25.08.2017 Atbildēt

      Domāju kad Timrots ir runājis par daudz apļiem un krustojumiem. Tapēc visu sīki un detalizēti nevar atcerēties visus ko ir apskatijis.

      Ieva - 25.08.2017 Atbildēt

      Piekrītu Timrotam. Negribu bakstīšanos jaunajā centra aplī.

        viedoklis - 01.09.2017

        negribi braukt pareizi,tad sēdi mājā!

    a - 25.08.2017 Atbildēt

    piekasīšanās siikumime saliek shitaadas zīmes (kā visur normālā pasaulē :) )un viss ir kārtībā:
    https://goo.gl/maps/3ghdFtnSw9D2

    Es pati - 25.08.2017 Atbildēt

    Vakardien pat braucu no Rīgas ielās uz leju un divi nevarēja sadalīt kurš nu pirmais tiks uz Rīgas ielās. Viena pa iekšu, otrs pa āru un tad bakstās.

    kaspars - 25.08.2017 Atbildēt

    Valmierā daudzjoslu apļi ir problemātiski viena iemesla dēļ, jo daudzi šoferi ir mudaki kas uzspiež gāzi un neļauj pārkārtoties no vidējās joslas uz malējo, tādejādi netiek izlaisti ārā, šī iemesla dēļ retais tikai brauc pa vidējo joslu jo pārkārtošanās gadījumā var nākties ilgi gaidīt lai tiktu uz ārējo joslu. Sarpcitu arī likumsargi mēdz arī nelaist pārkārtoties uz ārējo joslu ja nu vienīgi jābūt naglijam un jāspraucās nekaunīgi iekšā, bet šis atkal draudz ar satiksmes negadījumu. Vienkārši šoferīšiem vajag censties būt laipnākiem un saprotošākiem vienam pret otru.

    Jānis - 26.08.2017 Atbildēt

    Izbrauc labāk caur Ogri pa Daugavpils šoseju un paskaties uz zīmēm.Luksafori ik pa 500m un pirms katra zīme 50 un pec 70:D

    JES - 27.08.2017 Atbildēt

    vispirms auto instruktori jāapmāca pareizi apli izbraukt,neviens mācībnieks nekad nebrauc pa otro joslu -tas ir vājprāts tai aplī,it sevišķi pievakarē

      Robežnieks - 01.09.2017 Atbildēt

      esot pie stūres, trīs lietas man zāļu skapītī stāv:
      1. pieklājība
      2. pagriezienu (ne)rādīšana
      3. telefons
      Tālāk jau nāk saprašana, ka Valmiera sen nav kolchozs “Uz priekšu!”, kur viss iet atpakaļ, bet potenciālā Latvijas galvaspilsēta (tad, kad Rīgu pilnībā pārņems SC un ZZS). Ir satiksmes noteikumi, ir nesamērīgi liels, bet slinks CSDD un CP un izlaidusies tauta, no kuras vismaz 2/3 nevajadzētu sēsties pie stūres. Pavērojiet- neievēro joslas, pļerkst pa telefonu, nerāda pagriezienus, pārkāpj horizontālos apzīmējumus, brauc pie sarkanā(!), neapstājas pie STOP u.t.t. Bet ko dara CP!?! Labākā gadījumā sēž, noslēpušies, un nekāpj ārā no siltā auto, bet faktiski ikdienā pilsētā nav redzami vispār.
      P.S. Ja kāds jūtas nepelnīti aizskarts, esmu gatavs tikties tet a tet.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai uzskatāt sevi par Latvijas patriotu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Viens no vadošajiem kokapstrādes uzņēmumiem Latvijā, saistībā ar ražošanas apjomu pieaugumu, aicina pieteikties amatam Eksporta pārdevējs/-a Pienākumi: • Aktīva jauno eksporta klientu piesaiste un ilgtermiņa attiecību veidošana ar esošiem un potenciāliem klientiem; • Preču un pakalpojumu tirgus izpēte, pārdošanas un mārketinga pasākumu izstrāde un vadīšana; • Pārrunu vadīšana ar klientiem, līgumu slēgšana; • Klientu pasūtījumu apstrāde, kontrole un piedāvājumu sagatavošana; • Konsultāciju sniegšana klientam par precēm, to priekšrocībām; • Uzņēmuma pārstāvēšana izstādēs, vizītēs pie klienta un klientu vizītēs SIA “Staļi”; • Došanās komandējumos. Prasības: • Vismaz 2 gadu pārdošanas pieredze; • Pieredze pārdošanā ražošanas uzņēmumā un darbā ar eksporta pārdošanu tiks uzskatīta par priekšrocību; • Labas pārliecināšanas un pārdošanas prasmes; • Prasme vadīt lietišķas pārrunas; • Labas angļu valodas zināšanas; • Spēja operatīvi reaģēt problēmsituācijās; • Augsta atbildības sajūta pret uzdotajiem pienākumiem un precizitāte to izpildē; • Komunikabla un ambicioza personība ar vēlmi pilnveidoties un pierādīt sevi. Piedāvājam: • Atalgojumu līdz 2500 EUR (bruto) atalgojums atkarīgs no mērķu izpildes; • Interesantu un dinamisku darba vidi; • Sociālās garantijas; • Darbu saliedētā kolektīvā; • Profesionālas pilnveidošanās un izaugsmes iespējas. Slodze: pilna Darba laiks: 08:00-17:00 Darba vieta: Cēsis CV ar norādi “EKSPORTA PĀRDEVĒJS/-A” lūdzu sūtīt uz e-pastu vakances@stali.lv

Mūsu partneri