Valmieras Ziņas

Koncertzālē “Valmiera” notiks finanšu “bootcamp” ar Tomu Kreicbergu

26.aprīlī plkst. 18:30 koncertzālē „Valmiera“ notiks finanšu bootcamp jeb izglītojoša lekcija finanšu jomā, kuru vadīs šīs nozares eksperts Toms Kreicbergs. Savu karjeru Toms uzsāka Volstrītā, strādājot divās lielās investīciju bankās Ņujorkas reģionā. Kopš 2011. gada viņš dzīvo un strādā Latvijā. Pašreiz Toms cīnās par modernu, zemu izmaksu 2. pensiju līmeņa tirgu kā IPAS “Indexo” izpilddirektors.

Pasākumā tiks aplūkoti šādi temati:

– par personīgajām finansēm plašākā griezumā.

– kā domāt par ienākumiem, izdevumiem un iekrājumiem?

– kurā brīdī prioritātei jābūt pelnīt vairāk, kurā – ietaupīt?

– pirkt vai īrēt mājokli? Vai spekulēt ar nekustamo īpašumu?

– vai vispār jebkad ir izdevīgi izmantot “ātros kredītus”?

– kur droši noguldīt savu uzkrājumu?

– kā inflācija “apēd” tavus noguldījumus?

– kā ieguldījums finanšu tirgos var būt drošāks par bankas kontu?

– cik un kā jākrāj, lai nodrošinātu vecumdienas?

– cik un kā jākrāj, lai “aizietu pensijā” jau 40 vai 50 gadu vecumā?

– kāda ir atšķirība starp pārtikušu cilvēku un bagātu cilvēku?

– vai kļūt bagātam godīgā veidā vispār ir reāli?

– kā izveidot ikdienas ieradumus, kas ilgtermiņā pārveidos tavas finanses?

Pieteikšanās lekcijai, rakstot uz e-pastu: aiga@koncertzalevalmiera.lv vai zvanot pa tālruni 29324319. Cena: 25 EUR. Vairāk informācijas par Tomu Kreicbergu var uzzināt apmeklējot viņa blogu www.tomskreicbergs.lv .

Valmieras pilsētas pašvaldība aicina pieteikties uz Apmeklētāju pieņemšanas centra DOMES SĒŽU, KOMITEJU SEKRETĀRA/-es AMATU uz noteiktu laiku līdz 2020.gadam. Pieteikšanās līdz 7.maijam! Galvenie darba pienākumi: īstenot biroja administrēšanas funkcijas, nodrošinot Valmieras pilsētas pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieka, izpilddirektora un izpilddirektora vietnieka darbu; sagatavot Pašvaldības pastāvīgo komiteju un domes sēžu materiālus: darba kārtības, protokolus, lēmumus. Publicēt tos Pašvaldības mājaslapā un dokumentu vadības sistēmā. Protokolēt Pašvaldības domes, pastāvīgo komiteju sēdes.  Nosūtīt domes lēmumus izpildītājiem un ieinteresētajām personām. Izpildīt Pašvaldības saistošo noteikumu sagatavošanas un publicēšanas procesu. Prasības kandidātam:   vismaz trīs gadu darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību; otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā; valsts valodas prasme augstākā līmenī; labas iemaņas darbā ar MS Office programmām (vēlama ātrrakstīšanas prasme); labas komunikācijas prasmes; spēja strādāt gan individuāli, gan komandā; profesionāla attieksme pret darba pienākumiem. Piedāvājam: stabilu atalgojumu EUR 830 – 900 robežās un sociālās garantijas; labus darba apstākļus. Pieteikuma vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmiera.lv vai personīgi Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, LV-4201, ar norādi „Domes sēžu, komiteju sekretāra/-es amatam” līdz 2018.gada 7.maijam plkst.17:00. Tālrunis papildu informācijai: 64207121. Profesija: Pašvaldības SEKRETĀRS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darba līgums uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darba līgums uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2018-05-07

Mūsu partneri