Valmieras Ziņas

Artis Jansons: Baltijas valstis ir Valmieras primārais tūrisma tirgus

Lasīšanas laiks: 2 min

Jau informējām, ka maijā beigās Vidzemes Olimpiskā centra (VOC) valdes priekšsēdētājs Artis Jansons viesojās Viļņā, kur noslēdza sadarbības līgumu ar sabiedrisko attiecību uzņēmumu “Vilnius Lifestyle PR & Events” par Sajūtu parka un citu VOC struktūrvienību popularizēšanu ārpus Latvijas robežām.

Artis Jansons portālam “Valmieras Ziņas” pastāstīja:

“Kopš brīža, kad sākām attīstīt Sajūtu parku, esam sapratuši, ka ir jāstāsta par sevi ne tikai Latvijas auditorijai, bet arī jāsniedz informācija kaimiņvalstīs. Vēl aktuālāk tas kļūst pašlaik, kad tiks nodots ekspluatācijā peldbaseinu komplekss. Pirmais mūsu mērķis bija Igaunija, kur mēs mērķtiecīgi darbojamies jau trīs gadus. Tur strādā mūsu pārstāvis, kurš izplata informāciju dažādos mēdijos. Mēs jūtam atdevi, jo ik gadu igauņu tūristu skaits pieaug. Parkā veicam apmeklētāju aptaujas, lai noskaidrotu, kā ārvalstu viesi uzzinājuši par Sajūtu parku. Šogad, papildus Igaunijas tirgum esam pievērsušies arī Lietuvai. Lietuvieši ir aktīvi autotūristi, Liepājā un Ventspilī viņi sastāda vairāk nekā 80 procentus no kopēja tūristu skaita. Tāpēc mēs esam izstrādājuši īpašu reklāmas kampaņu Lietuvā ar saukli “Latvija nebeidzas Rīgā!”, lai mudinātu tūristus apmeklēt arī Valmieru. Mūsuprāt, Viļņā esam atraduši pareizos cilvēkus, kuri pratīs par Valmieru un Sajūtu parku pastāstīt, jo viņiem ir labas iestrādes.

Piedāvājot apmeklēt Sajūtu parku un drīzumā arī peldbaseinu kompleksu, mēs varēsim tūristiem nodrošināt vienas un divu dienu aktīvās atpūtas programmas Valmierā. Ieguvēji būs pilsētas un apkārtējo novadu uzņēmumi, kas darbojas tūrisma jomā. Reklāmas kampaņā Lietuvā stāstīsim ne tikai par mūsu piedāvājumu, bet par pilsētu un tās apkārtni kopumā. Sadarbojamies ar Valmieras tūrisma informācijas centru, piedāvājot izmantot mūsu iestrādes Igaunijā un arī Lietuvā, lai popularizētu Valmieru kā tūrisma galamērķi. Lai arī informācija par Valmieru un Vidzemi tiek izplatīta tālu pasaulē, uzskatu, ka mūsu primārā mērķauditorija ir Baltijas valstis. Un runa ir ne tikai par Lietuvu un Igauniju. Piemēram, daudzi Latgales iedzīvotāji nav ne reizes bijuši Valmierā, tādēļ šogad aktīvāk izplatām tur informāciju gan latviešu, gan krievu valodā.

Ja mums ir ko rādīt, par to ir jāstāsta! Kvalitatīvs tūrisma pakalpojums darbojas kā sniega bumba, kas aug arvien lielāka ar katru apgriezienu. Ja ceļotājiem te patiks, viņi brauks mājās un stāstīs par to citiem, kuri arī vēlēsies apmeklēt Valmieru!”

Mūsu partneri